«Розвиток творчих здібностей школярів на уроках образотворчого мистецтва як один з факторів соціалізації особистості»
В основі моєї роботи з учнями з розвитку творчих здібностей керуюся мудрими словами Сократа: «У кожній дитині є сонце, тільки дайте йому світити», яке представлене вигляді авторського педагогічного кредо:
Як навчити дитину світ любити?
Як показати, що життя крилате?
Спробуй навчити дитину творити -
І зможе вона у небо злітати!
АКТУАЛЬНІСТЬ ДОСВІДУ
Актуальність досвіду полягає в тому, що розвиток творчих здібностей на уроках образотворчого мистецтва має конкретне обгрунтування: активне освоєння соціально-культурного досвіду людства, застосування його емоційно-ціннісних відносин при вибудовуванні власної життєвої концепції.
Завдання педагога полягає в тому, щоб за роки навчання сформув
...
Читати далі »
Переглядів:
3415
|
Додав:
Алекс1971
|
Дата:
12.01.2015
|
|
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ
Пропонований Вашій увазі опис рівнів розвитку ставлення дитини до тієї чи іншої цінності дає приблизну, типізовану картину того, що стоїть за відповідями підлітка на відповідну групу питань (рівень соціальної оцінки). Це - не точний діагноз, це - тенденція, привід для Ваших педагогічних роздумів.
У разі групової діагностики при узагальненні результатів не обмежуйтеся констатацією процентного розподілу відповідей по чотирьох рівнях. Зробіть загальну картину багатогранною, відзначте для себе особливо видатні результати.
У разі індивідуальної діагностики будьте гранично уважні до відповідей підлітка. Здійснюючи факторний аналіз, звертайте увагу на те, які його відповіді «випадають» з його ж індивідуальної «норми». Можливо, саме тут - точка його особистісного
...
Читати далі »
Переглядів:
589
|
Додав:
Алекс1971
|
Дата:
12.01.2015
|
|
Додаток №5
Шляхи створення ситуацій успіху
Прийом «Емоційне підтримування» - констатація будь-якого, навіть незначного успіху, навіювання дитині віри в себе, відкритість учителя для довіри.
Прийом «Авансування» - репетиція майбутньої дії, що створює психологічну настанову на успіх. Можна заздалегідь оголосити тему конкурсу, порадити мистецьку техніку, композицію тощо.
Прийом «Даю шанс». Шанс, про який йде мова, - це заздалегідь підготовлена вчителем ситуація, за якою учень отримує можливість зненацька для себе розкрити свої можливості.
Прийом
...
Читати далі »
Переглядів:
717
|
Додав:
Алекс1971
|
Дата:
12.01.2015
|
|
Додаток №1
З досвіду роботи кращих вчителів, їх педагогічних досягнень, знахідок, вимальовуються певні закономірності - поради, які використовую для розвитку творчих здібностей учнів:
1. Корекція педагогічної діяльності. Для того, щоб об'єктивно оцінити ріст досягнень учнів, щоб мати можливість скорегувати творчий потенціал учня на вірне вирішення навчального завдання, учень повинен виконувати його під керівництвом вчителя. Бажано уникати виконання творчих завдань, в домашніх умовах. Тому я планую хід уроку, щоб учень переважну частину завдання виконував під керівництвом вчителя. Учень може лише виконати деталізацію роботи вдома.
2. Використання міжпредметних зв'язків. Перед виконанням навчального завдання, вчитель створюю на уроці творчу атмосферу, з використанням міжпредметних зв'язків (музика, історія, література, народознавство, географія та інші) з метою активізації творчого пот
...
Читати далі »
Переглядів:
1273
|
Додав:
Алекс1971
|
Дата:
12.01.2015
|
| |