Головна » 2014 » Грудень » 29 » Уроки образотворчого мистецтва, 6 клас. "Портрет у карнавальному костюмі". Розробки уроків №15-16
22:14
Уроки образотворчого мистецтва, 6 клас. "Портрет у карнавальному костюмі". Розробки уроків №15-16

Урок № 15

Тема уроку:   Зображення на площині. Передача жесту та руху під час побудови фантазійної творчої роботи «Портрет у карнавальному костюмі»

Мета і завдання:

  • закріпити знання учнів щодо пропорційної будови фігури людини;
  • закріпити навички учнів щодо зображення на площині фігури людини у русі;
  • розвивати в учнів спостережливість та відчуття форми;
  • розвивати в учнів фантазію, творчу уяву та відчуття смаку

Обладнання:

  • для вчителя: DVD-диск, підручник, графічні матеріали;
  • для учня: робочий альбом-зошит, підручник, графічні матеріали

Хід уроку

№ п/п

Орієнтов-ний час

Діяльність учителя

Діяльність учнів

Очікуваний результат

Для нотаток

І.

                                   Пояснення нового матеріалу

 

1.1

2,5 хв.

Сприйняття мистецтва.

Учитель пропонує учням розглянути зображення (підручник, DVD-диск) і висловити свої враження від побаченого

Учні ознайомлю-ються із зображеннями та вислов-люють свої враження

Емоційне налашту-вання на сприйняття теми та мети уроку

 

1.2

0,5 хв.

Повідомлення теми та мети уроку.

 

Учні сприй-мають повідом-лення вчителя

Налаштування учнів на сприйман-ня нового матеріалу

 

1.3

5 хв.

Узагальнюючи судження учнів і в процесі демонстрації зображень, учитель повідомляє, що однією з улюблених тем як українських, так і зарубіжних художників, було зображення веселих карнавальних свят та обрядових дійств. Дорослі, а особливо,  діти, задовго до самого свята продумувати та виготовляли різноманітні костюми для цих дійств.

Учитель пропонує учням показати світлини, малюнки, які вони принесли, готуючись до уроку (аналіз зображень)

Пізнавальна діяльність учнів

 

Включення учнів у пізнавальний процес

 

 

1.4

4 хв.

     Учитель пропонує учням виконати самостійну роботу, що представлена в альбомі-посібнику:  уважно переглянути світлини, на яких зображено дітей у новорічних карнавальних костюмах:

  1. Визначити до якого з видів портрету вони б віднесли ці образи.
  2. Звернути увагу на положення їх тіл у русі, жести та особливості карнавального вбрання (це допоможе виконати свій автопортрет у карнавальному костюмі).    

    Також учитель пропонує пригадати особливості будови тіла людини та її обличчя (це допоможе створити правдиве зображення)

 

Учні викону-ють по-ставлене завдання

Аналітико-пізнавальна діяльність учнів

 

1.5

1 хв.

Демонстрація кращих учнівських робіт на задану тему з ко­ментуванням учителя

Учні сприймають роботи одноліт-ків

Психоло-гічне на-лаштуван-ня на ви-конання практичної роботи

 

ІІ

Практична робота.

 

2.1

28 хв.

Виконання побудови самостійної творчої фантазійної роботи «Автопортрет у карнавальному костюмі»

Учні працю-ють у робочих альбомах-посібни-ках

Поглиблення компетент-нісного рівня учнів

 

ІІІ.

Підсумок уроку.

 

3.1

4 хв.

Учитель розміщує на дошці 3-4 учнівських роботи, в яких найбільш виразно виявляється вдале застосування понять, що засвоювалися на уроці, та роботи які містять характерні учнівські помилки і спільно з учнями проводить їх аналіз

 

Учні під керівництвом учителя прово-дять аналіз творчих робіт одно- класни-ків

На підставі аналізу відбувається система-тизація та узагалі-нення поняттє-вих компетен-цій учнів

 

Урок № 16

Тема уроку:   Зображення на площині. Передача жесту та руху в живописній  фантазійній творчій роботі «Портрет у карнавальному костюмі»

Мета і завдання:

  • закріпити знання учнів щодо пропорційної будови фігури людини;
  • закріпити навички учнів щодо зображення на площині фігури людини у русі;
  • розвивати в учнів спостережливість та відчуття форми, гармонії кольорів;
  • розвивати в учнів фантазію, творчу уяву та відчуття смаку

Обладнання:

  • для вчителя: DVD-диск, підручник, фарби, графічні матеріали;
  • для учня: робочий альбом-зошит, підручник, фарби, графічні матеріали

Хід уроку

№ п/п

Орієнтов-ний час

Діяльність учителя

Діяльність учнів

Очікуваний результат

Для нотаток

І.

                                   Пояснення нового матеріалу

 

1.1

0,5 хв.

Повідомлення теми та мети уроку.

 

Учні сприй-мають повідом-лення вчителя

Налаштування учнів на сприймання нового матеріалу

 

1.2

2 хв.

Учитель пропонує учням висловити свої судження про те, за рахунок чого карнавальні костюми виглядають такими яскравими, барвистими та виразними.

Аналітико-пізнавальна діяльність учнів

 Включення учнів у пізнавальний процес

 

 

1.3

6 хв.

Узагальнюючи судження учнів, учитель акцентує їх увагу на тому, що художники досягають ефекту святкової виразності за рахунок комбінації контрастних кольорів (світлий-темний, теплий-холодний, легкий-важкий). Учитель також нагадує учням, що тло для їх автопортрету повинно бути тьмянішим і менш виразним ніж основне зображення. Також учитель повідомляє учням, що для досягнення максимальної виразності у портретному костюмованому зображенні вони повинні завершити роботу, виконавши основні деталі (риси обличчя, контурні лінії, складки на одязі тощо) за допомогою фломастерів, чорної кулькової або гелевої ручки

 

Пізнавальна діяльність учнів

 

Включення учнів у пізнавальний процес

 

 

1.6

1 хв.

Демонстрація кращих учнівських робіт на задану тему з ко­ментуванням учителя

Учні сприймають роботи однолітків

Психологічне налаштуван-ня на ви-конання практичної роботи

 

ІІ

Практична робота.

 

2.1

31,5 хв.

Виконання самостійної творчої фантазійної роботи у кольорі «Автопортрет у карнавальному костюмі»

Учні працю-ють у робочих альбомах-посібниках

Поглиблення компетент-нісного рівня учнів

 

ІІІ.

Підсумок уроку.

 

3.1

4 хв.

Учитель розміщує на дошці всі учнівські роботи та спільно з учнями проводить їх аналіз

 

Учні під керівництвом учителя прово-дять аналіз творчих робіт одно- класників

На підставі аналізу відбувається система-тизація та узагалінення поняттєвих компетенцій учнів

 

 

РОБОТИ УЧНІВ:

Переглядів: 1919 | Додав: Алекс1971 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar